Visualització de contingut web

Observatori entorn digital

L'observatori o grup de treball sobre l'entorn digital de la justícia comptarà amb un nombre aproximat de cinc membres, nomenats per Resolució de la Conselleria, la funció del qual és realitzar i arreplegar propostes de les sessions del Fòrum en relació a les seues matèries. Així mateix compta amb un coordinador .

Entre els indicadors sobre eficiència i qualitat de la justícia utilitzats per distints estudis i documents sol incloure's la duració dels litigis, els temps de resolució en diferents instàncies o el nombre de casos pendents, però també l'ús de les noves tecnologies de la informació i comunicació.

Amb independència de les exigències mínimes derivades de la Llei 18/2011, de 5 de juliol, reguladora de l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació en l'Administració de Justícia, poden plantejar-se les qüestions següents

 

  • La millora en l'atenció al ciutadà i en el seu accés a l'Administració de Justícia
  • La millora de l'accés dels professionals davant de l'Administració de Justícia.
  • Sistema de Gestió Processal i la interoperabilitat 

 

OBSERVATORI 17 DE FEBRER

 

 

PRESENTACIONS

Tema: Sistema de Gestió Processal de la Administració de Justícia

 

"E-justicia.cat, Sistema de Gestión Procesal de Cataluña". Xacier Fabregat. Letrado de la Administración de Justicia

"Gestion procesal de la Generalitat Valenciana. Estado actual y perspectivas".JM. Alcami

"¿Existe salidad al final del laberinto. Hacia un SGP.Web 2.0Javier Parra Garcia. Letrado del TSJ Murcia JL.PARRA.pdf

"Sistemas de gestión procesal de la Administración de Justicia"Julio Giráldez Blanco (Letrado de la Administración de Justicia) y  Mª José Ramis Gimeno (DGTIC)