CONS. D'AGRICULTURA, DESENVOLUPAMENT RURAL, E.CLIM

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Oficines Comarcals d’Agricultura
(En revisió)
02/04/2003
- Li proporcionem de manera immediata una informació clara i exacta de les condicions i la quantia de les ajudes Institucionals (més de 60.000 ajudes tramitades per les OCAPA a l¿any). - L'ajudem en l'emplenament material de la documentació necessària per a sol·licitar ajudes Institucionals quan així ens ho requerisca.
1. Nombre d'expedients d'ajudes institucionals l'emplenament dels quals es realitzar per les OCAPAS/total d'expedients d'ajudes l'ompliment de les quals mateiral és sol·licitada pels interessats)X100
- Ens comprometem a acurtar els terminis de tramitació dels expedients d'ajudes institucionals reduint en un 5% els terminis màxims reglamentàriament establits. - Li garantim un temps mitjà de resposta inferior a 15 dies laborables en l'emissió del 90% dels informes de certificació d'ajudes en inspeccions agropecuàries.
2. Nombre d'expedients d'ajudes tramitats per les OCAPA en un termini inferior al 5% del termini legal establit/total d'expdientes d'ajudes tramitas) x 100
3. Informes de certificacions d' ajudes en inspeccions agropecuàries emesos abans de 15 díes laborables/ total d'informes de certificats emesos) x100
El diagnòstic i el consell tècnic es realitzarà amb les màximes garanties quant a la seua eficàcia, i es garantix la realització per part dels tècnics de les visites al camp que calguen, la realització de reunions informatives i la prestació d¿un assessorament tècnic agrari professional i independent.
4. Assessoraments tècnics-visites al camp, reunions informatives i atenció individualitzada en les OCAPA- realitzats/assessoraments tècnics sol.licitats)x100
Podrà seguir el grau de compliment dels compromisos establits en esta Carta de Servicis consultant els indicadors de qualitat que es publicaran i actualitzaran periòdicament en la adreça d'Internet següent: www.gva.es/carta.
5. Accessibilitat on-line a les dades dels indicadors- OCAPA
Carta de Serveis del Centre d'Educació Ambiental de la Comunitat Valenciana
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
17/05/2018
1. Garantim que tots els col·lectius que participen en una visita rebran una atenció professional i de qualitat, amb uns continguts interessants i adaptats al perfil dels visitants.
1.1.Qualificació de les enquestes de satisfacció en l’atenció rebuda. Objectiu: 4 sobre 5
1.2. Qualificació de les enquestes de satisfacció en la qualificació del personal. Objectiu: 4 sobre 5
1.3. Qualificació de les enquestes de satisfacció en l’interés dels continguts. Valor objectiu: 4 sobre 5
2. Confirmem la participació en el programa de visites per a escolars i altres col·lectius en un termini d’1 dia hàbil.
2.1. % de reserves confirmades en el termini d’1 dia hàbil des de la prereserva. Valor objectiu: 95%
3. Oferim un mínim de 8 jornades anuals adreçades a famílies, grups organitzats i visitants particulars, en les quals es duran a terme diverses activitats adaptades als grups d’edat i dirigides per professionals qualificats, amb els estàndards de qualitat màxims.
3.1. Qualificació de les enquestes de satisfacció en l’atenció rebuda. Valor objectiu: 4 sobre 5
3.2. Qualificació de les enquestes de satisfacció en la qualificació del personal. Valor objectiu: 4 sobre 5
3.3. Qualificació de les enquestes de satisfacció en l’interés dels continguts. Valor objectiu: 4 sobre 5
4. La nostra oferta formativa proporciona coneixement i experiència pràctica, amb una selecció de continguts d’interés per als estudiants i impartits per professorat altament qualificat.
4.1. Qualificació de les enquestes de satisfacció en la qualificació del professorat. Valor objectiu: 4 sobre 5
4.2. Qualificació de les enquestes de satisfacció en l’interés dels continguts. Valor objectiu: 4 sobre 5
5. L’admissió als cursos s’iniciarà, com a mínim, 2 setmanes abans de l’inici de la formació, i es confirmarà directament als admesos en un termini màxim d’1 dia hàbil .
5.1. % de reserves confirmades en el termini d’1 dia hàbil des de la sol·licitud. Valor objectiu: 95%
6. Atendrem amb cordialitat i eficiència totes les consultes d’informació del centre de documentació.
6.1.Qualificació de les enquestes de valoració pel que fa a la cordialitat. Valor objectiu: 4 sobre 5
6.2. Qualificació de les enquestes de valoració pel que fa a l’eficiència en la prestació del servei. Valor objectiu: 4 sobre 5.
7. Els materials i les publicacions que s’hagen sol·licitat del centre de documentació es remetran a l’interessat en un termini màxim de 2 dies hàbils, ja siga per correu electrònic o per enviament postal.
7.1. % d’enviaments efectuats en el termini de 2 dies hàbils des de la sol·licitud (format electrònic o enviament postal). Valor objectiu:95%
8. Ens comprometem a plantar un mínim de 100 arbres i arbustos anuals per a compensar les emissions que generen les activitats del centre i lluitar contra el canvi climàtic.
8.1. Núm. d’arbres i arbustos plantats anualment: Valor objectiu: com a mínim 100
9. Millorem de manera contínua la nostra actuació mediambiental i ho verifiquem per mitjà del manteniment de les acreditacions EMAS, ISO 14001, el certificat d’agricultura ecològica (en l’hort), i la bandera blava (per al centre).
9.1. % de certificacions renovades anualment. Valor objectiu: 100%
Centre d'Informació i Documentació Ambiental de la Comunitat Valenciana (CIDAM)
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
18/01/2019
1. Enviem les resolucions de les sol·licituds d'informació ambiental que generen un expedient en un termini màxim de 20 dies naturals des de la seua recepció en el CIDAM.
1.1. % de resolucions enviades en el termini establit.Valor objectiu. 80%
2. Responem les consultes generals rebudes a través del correu cidam@gva.es en un termini inferior a una setmana.
2.1. % respostes a consultes generals en el termini establit. Valor objectiu: 90%
3. Responem les consultes tècniques rebudes a través del correu cidam@gva.es que requerisquen respostes elaborades, en un termini inferior a 15 dies hàbils.
3.1.% respostes en el termini establit. Valor objectiu: 80%
4. Actualitzarem, semestralment, la llista de FAQ’s amb les tres consultes rebudes amb major freqüència.
4.1. % Compliment d'actualització semestral de la lista de FAQ's. Valor objectiu: 100%
5.Els materials i publicacions del fons documental del CIDAM, sol·licitats per la ciutadania, seran posats a disposició en un termini màxim de 2 dies hàbils.
5.1.% sol·licituds ateses en el termini establit.Valor objectiu 90%
6.Publiquem en la nostra web l'informe anual sobre l'estat del medi ambient en la Comunitat València durant el primer semestre de l'any següent.
6.1 % Compliment del termini de publicació.Valor objectiu. 100%

CONS. D'ECONOMIA SOST.,SECT.PRODUC.,COMERC.I TREBA

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Labora Formació
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
11/12/2017
1. Garantim l'adequació de l'oferta formativa
1.1. Tasa d'admisió: 80%
1.2. Taxa d'èxit: 75%
2. Proporcionem un servei d'intèrpret de llengua de signes. (*) En col.laboració amb FESORD i en aquelles accions formatives quan ho sol.licite l'interesat.
2.1. Percentatge de serveis prestats: 99%
3. Ens comprometem a incrementar les iniciatives de difusió de les activitats i d'especialitats formatives del centre.
3.1. Increment de les iniciatives de difusió: >5%
4. Ens comprometem al fet que la informació del centre estiga disponible en el portal web del centre 24 hores al dia 7 dies a la setmana (*) Les parades tècniques de la web es comunicaran amb 24 hores d'antelació.
4.1. Taxa de disponibilitat de la informació del centre online: 90%
5. Garantim l'avaluació de l'acció formativa per part del personal tècnic del centre de formació.
5.1. Taxa d'avaluació tècnica de l'acció formativa: 90%
5.2. Seguiment de les accions formatives: 80%
6. Garantim l'avaluació de l'acció formativa per part de l'alumnat.
6.1. Taxa d'avaluació acadèmica: 75%
7. Garantim la informació personalitzada sobre el procediment per a l'homologació, acreditació de centres col.laboradors del Servef i la inscripció en el Registre de Centres i Entitats de Formació per a l'Ocupació
7.1. Taxa d'assessorament: 90%
Carta de Serveis de la Xarxa d' Espai LABORA
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
25/04/2018
1. Garantim una disponibilitat de mitjans telemàtics 24h* 365 dies, per a poder accedir a les ofertes d'ocupació, realitzar la renovació, la baixa de la demanda i l'obtenció de certificats de forma fàcil, ràpida i accessible.
1.1. % disponibilitat dels mitjans telemàtics.
2. Facilitem l'ús de diverses vies telemàtiques (caixers, web i App) de manera que almenys un 80% de les renovacions de la demanda d'ocupació es realitzen per estos mitjans.
2.1. % de renovacions per vies telemàtiques.
3. Oferim, almenys al 80% de les persones que s'inscriuen per primera vegada, una sessió informativa sobre els serveis prestats per LABORA i posem a la seua disposició un document d'informació de serveis.
3.1. % d'inscripcions inicials citats en grupals d'informació de serveis.
4. Posem a disposició de l'interessat un servei d'orientació laboral per a elaborar el seu perfil professional i millorar la seua cerca d'ocupació, en un termini màxim de 15 dies.
4.1. % del compliment del termini.
5. Ens comprometem a donar publicitat com a mínim del 80% de les ofertes d'ocupació en el portal GVAJobs. (Les ofertes que no es publiquen són les de programes de foment d'ocupació dirigit a certs col·lectius prioritaris).
5.1. % d'ofertes publicades.
6. Garantim informació sobre l'ocupació a Europa en tots els Espai LABORA, amb la possibilitat de derivar a la persona interessada a un servei especialitzat.
6.1. % d'Espai LABORA que donen el servei Eures.
7. Garantim una disponibilitat de mitjans telemàtics 24h* 365 dies, perquè l'empresa puga presentar ofertes d'ocupació de forma ràpida, simple i còmoda, així com gestionar les candidatures des del mateix moment de la publicació.
7.1. % disponibilitat de mitjans telemàtics.
8. Assignem una persona gestora especialitzada que realitzarà l'assessorament i acompanyament durant tot el procés de gestió de l'oferta.
8.1. % ofertes on s'ha assignat un gestor.
9. Garantim la difusió de totes les ofertes d'ocupació en un termini màxim d'1 dia hàbil.
9.1. % de compliment del termini(desde que es presenta l'oferta fins que es publica).
10. Garantim l’atenció individualitzada a les persones víctimes de violència de gènere en tots els Espai LABORA, amb la possibilitat de derivar la persona interessada a un servei especialitzat
10.1 % de centres Servef que presten el servei
Carta de Serveis de l'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE)
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
17/04/2019
1. Publiquem en 3 dies hàbils la informació general sobre les nostres convocatòries d’ajudes en la web de l’IVACE
1.1. % de publicacions en 3 dies hàbils. Valor objectiu: 80 %
2. Promocionem i difonem els serveis de l’IVACE mitjançant jornades celebrades en totes les comarques de la Comunitat.
2.1. % de comarques compreses l’any. Valor objectiu: 100 %
3. Oferim un servei de qualitat per a la certificació de projectes d’I+D+I.
3.1. Mitjana del resultat de l’enquesta de satisfacció de l’usuari. Valor objectiu: 4 sobre 5
4. Promovem anualment la participació d’un mínim de 500 empreses i entitats en jornades sobre transferència de tecnologia i accés a programes europeus.
4.1. % de participants en les jornades. Valor objectiu: 100 %
5. Facilitem anualment assessorament personalitzat a 350 empreses o/i professionals per a la participació en projectes europeus, suport en la recerca de socis o/i oportunitats tecnològiques.
5.1.% d’empreses que reben assessorament. Valor objectiu: 90 %
6. Responem en un termini màxim de 3 dies hàbils les consultes rebudes sobre certificació d’eficiència energètica d’edificis a través de les bústies electròniques habilitades.
6.1. % de consultes a la bústia amb temps de resposta màxim de 3 dies hàbils. Valor objectiu: 90 %
7. Emetem el certificat d’instal·lacions d’energies renovables i autoconsum per a deduccions fiscals en l’IRPF, en un termini màxim de 20 dies hàbils des de la presentació de la sol·licitud completa i correcta.
7.1. % de certificats emesos en un termini màxim de 20 dies hàbils. Valor objectiu: 90 %
8. Garantim un bon nivell de satisfacció en el desenvolupament de la beca d’internacionalització, i també un acompanyament personalitzat a la persona becada i a l’empresa de destinació.
8.1. Mitjana del resultat de l’enquesta de satisfacció de la persona becada. Valor objectiu: 4 sobre 5
8.2. Mitjana del resultat de l’enquesta de satisfacció de l’empresa de destinació 4 sobre 5. Valor objectiu: 4 sobre 5
9. Oferim serveis de qualitat per a la internacionalització adaptats a les necessitats de les empreses a través de la xarxa exterior de l’IVACE.
9.1. Mitjana del resultat de l’enquesta de satisfacció. Valor objectiu: 4 sobre 5
10. Oferim acompanyament i assessorament de qualitat a les empreses durant el procés d’adquisició de la parcel·la fins a la instal·lació definitiva en els parcs Empresarials de la Generalitat.
10.1. Mitjana del resultat de l’enquesta de satisfacció de l’empresa. Valor objectiu: 4 sobre 5
11. Proposem la resolució d’adjudicació de les naus i parcel·les sol·licitades en el termini màxim de 30 dies hàbils des de la finalització del concurs.
11.1.% de propostes de resolució d’adjudicació en un termini màxim de 30 dies hàbils. Valor objectiu: 80 %

CONS. D'EDUCACIÓ, CULTURA I ESPORT

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Carta de Serveis Biblioteca Valenciana Nicolau Primitiu
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
15/02/2018
1. Actualitzem diàriament el catàleg bibliogràfic públic en línia que és instrument que permet la cerca d'informació de l'usuari dins la colecció de documents de la Biblioteca Valenciana.
1.1. Termini d'actualització 24 horas. Valor objectiu: 100%
2. Expedim de manera gratuita i inmediata el passe temporal o la targeta d'investigador per a fer ús dels serveis de la Biblioteca Valenciana.
2.1. % d'expedicions realitzades en un temps màxim de 10 minuts. Valor objectiu: 100%
3. Servim amb agilitat i efecàcia els documents per a la consulta en sala.
3.1. % de serveis realitzats en un temps màxim de 20 minuts. Valor objectiu: 100%
4. Incrementem cada trimestre el fons digitalitzat de BIBALDI, la Biblioteca Valenciana Digital, incloent-hi les suggerències aportades pels usuaris.
4.1. % d'actualitzacions en les quals incrementem el fons BIVALDI com a mínim amb 75 documents. Valor objectiu: 100%
5. Servim còpies en línia de documents de Fons Modern, Fons Antic i Manuscrits, Fons Gràfic i Hemeroteca, per correu elctrónic, d'acord amb la legislació vigent de protecció de la propietat intelectual.
5.1. % de serveis realitzats en un temps màxim de 48 hores. Valor objectiu: 100%
6. Servim còpies en línia de documents de la Secció d'Arxius, per correu electrònic, d'acord amb la legislació vigent de protecció de dades i de la propietat intel.lectual.
6.1. % de serveis de còpies en línia realitzades en un termini màxim de 3 dies. Valor objectiu: 100%
7. Revisem i mantenim el Catàleg Col.lectiu del Patrimoni Bibliogràfic de la Comunitat Valenciana.
7.1. Actualització mensual. Valor objectiu: 100%
8. Realitzem exposicions permanents, exposicions temporals, activitats culturals i visites guiades.
8.1. Periodicitat trimestral en la programació d'activitats. Valor objectiu: 100%
Carta de Serveis a la Mar. Escoles de la Mar de la Generalitat.
21/05/2018
1. Garantim l’eficàcia del procés d’aprenentatge de les activitats nàutiques mitjançant l’adaptació de la metodologia d’ensenyament i canvi d’embarcacions, quan l’alumnat ho requereix.
1.1. Percentatge d’alumnes amb necessitats que és reconduït. Valor objectiu: 95 %
2. Assegurem una atenció personalitzada a l’alumnat mitjançant una ràtio d’un personal tècnic per un màxim de 6 participants en els cursos d’iniciació a vela.
2.1. Percentatge d’alumnes amb la ràtio indicada. Valor objectiu: 95 %
3. Disposem d’una plantilla de personal tècnic titulat en els ensenyaments dels esports nàutics que supera els quatre anys d’experiència.
3.1. Percentatge de personal tècnic amb més de 4 anys d’experiència. Valor objectiu: 80 %
4. Reforcem la seguretat de les activitats nàutiques amb emissores comunicades terra-mar, tant en les embarcacions col·lectives d’ensenyament de vela com en les llanxes pneumàtiques a motor.
4.1. Percentatge de compliment. Valor objectiu: 90 %
5. Afavorim una atenció immediata durant el desenvolupament de les activitats nàutiques aportant una llanxa pneumàtica a motor en l’aigua per cada 15 participants o menys.
5.1. Percentatge de llanxes amb la ràtio indicada. Valor objectiu: 85 %
6. Adaptem la restauració a necessitats especials per a persones celíaques, diabètiques, vegetarianes, per intoleràncies, al·lèrgies, creences religioses i prescripció mèdica.
6.1. Percentatge de compliment. Valor objectiu: 100 %
Carta de Serveis de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià de la Generalitat
Carta de serveis electrònics
22/01/2019
1. Facilitem el procediment de matriculació en les diferents proves convocades, amb la tramitació telemàtica, el pagament de les taxes amb targeta de crèdit i el registre final, durant vint-i-quatre hores mentre dure el termini de matrícula.
1.1.Percentatge de disponibilitat dels mitjans telemàtics durant el període de matrícula. Valor objectiu: 99%
2. Publiquem, al web de la JQCV, mostres dels exàmens dels diferents nivells convocats en un termini de 7 dies naturals des de la realització de la prova
2.1. % del compliment del termini de 7 dies naturals. Valor objectiu: 95%
3. Possibilitem l’accés individual al resultat, amb la comprovació al web de la JQCV, de la qualificació final de la prova durant 30 dies.
3.1. Percentatge de possibilitat d’accés individual al resultat de la prova, durant 30 dies. Valor objectiu: 99%
4. Enviem el detall de la qualificació obtinguda en cada àrea de la prova als aspirants que ho sol·liciten.
4.1. Percentatge de correus electrònics enviats respecte de les sol·licituds rebudes. Valor objectiu: 99%
5. Agilitzem del procés de revisió de la prova amb l’enviament, per correu electrònic, de la prova avaluada als aspirants que obtinguen una qualificació de NO APTE i ho sol·liciten.
5.1. Percentatge de correus electrònics enviats respecte de les sol·licituds rebudes. Valor objectiu: 99%
6. Remetem, per correu electrònic, el certificat definitiu a totes les persones que hagen obtingut la qualificació final d’APTE en qualsevol de les proves, en el termini d'un mes després de la publicació de la resolució de resultats definitius.
6.1. Percentatge de certificats d’aptitud enviats en el termini establert. Valor objectiu: 99%
7. Fem pública durant la setmana de la prova, l’hora de citació per a l’avaluació de les àrees d’expressió i interacció orals, en les proves dels nivells superiors. Els aspirants podran comprovar individualment, en el web de la JQCV, a quina hora han d’acudir a la prova.
7.1. Percentatge de compliment del termini d’una setmana.Valor Objectiu: 95%
Carta de Serveis de l'IVAM
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
08/04/2019
1. Programem cada any un mínim de 10 exposicions temporals.
1.1. % del compliment del nombre mínim d’exposicions noves. Valor objectiu: 100 %
2. Informem del contingut de les exposicions en la pàgina web i als visitants amb el lliurament gratuït dels fullets informatius en tres idiomes.
2.1. % d’exposicions amb documentació informativa en fullets, catàlegs i/o web. Valor objectiu: 100 %
3. Atenem les sol·licituds de reserva per a la realització de tallers educatius pels grups escolars, de manera immediata quan se sol·liciten presencial o telefònicament.
3.1. % de sol·licituds de reserva presencial o telefónicament ateses immediatament. Valor objectiu: 95%
4. Atenem les sol·licituds de reserva per a la realització de tallers educatius pels grups escolars en un termini màxim de 3 dies hàbils quan les sol·licituds es presenten per mitjans telemàtics.
4.1. % de sol·licituds de reserva telemàtiques ateses en un termini màxim de 3 dies hàbils. Valor objectiu: 95 %
5. Respondemos a las solicitudes de información del fondo documental en un plazo máximo de 3 días hábiles.
5.1.% de sol·licituds d’informació ateses en un termini màxim de 3 dies hàbils. Valor objectiu: 90 %
6. Respondemos a todas las sugerencias y quejas por escrito y en el idioma que se reciben, en un plazo máximo de 15 días hábiles.
6.1. % de respostes a suggeriments i queixes ateses en un termini màxim de 15 dies hàbils. Valor objectiu: 95 %
Carta de Serveis de la Subdirecció General de Formació del Professorat
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
13/06/2019
1. Garantir l’oferta formativa perquè tot el professorat participe, almenys, en una modalitat formativa al llarg del curs escolar.
1.1. Percentatge de places de formació oferides.
2. Eficàcia en la difusió: difusió via web de l’oferta formativa (classificada per tipus d’acció, àmbit i centre organitzador) amb una antelació superior a set dies del termini d’inscripció.
2.1. Percentatge de les activitats de formació publicades en la web amb una antelació de 7 dies.
3. Garantim la comunicació via web de l’estat de la sol·licitud dels participants (inscripció, admissió, confirmació, realització, certificació) en les diferents modalitats formatives.
3.1. Percentatge de les comunicacions efectuades via web.
4. Agilitat per a tramitar i registrar les certificacions. Garantim la tramitació telemàtica, mitjançant correu electrònic a l’interessat, de la certificació de la formació realitzada i el posterior registre automàtic en el seu compte de formació.
4.1. Percentatge de les certificacions tramitades automàticament

CONS. D'HISENDA I MODEL ECONÒMIC

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Seu Electrònica de la Generalitat
Carta de serveis electrònics
08/04/2019
1. Garantim la disponibilitat de la Seu electrònica les 24 h, els 365 dies a l’any.
1.1. % de disponibilitat dels serveis. Valor objectiu: 99 %
2. Garantim la disponibilitat de les notificacions electròniques.
2.1. % de disponibilitat de notificacions electròniques realitzades. Valor objectiu: 99 %
3. Garantim la disponibilitat de les sol·licituds telemàtiques.
3.1. % de disponibilitat en carpeta ciutadana de sol·licituds telemàtiques presentades. Valor objectiu: 99 %
4. Ens sotmetem a controls de seguretat dues vegades a l’any.
4.1. % de compliment del test d’intrusió semestral. Valor objectiu: 100 %
5. Ens sotmetem a controls d’accessibilitat web dues vegades a l’any.
5.1. % de compliment del control semestral d’accessibilitat AA. Valor objectiu: 100 %
Carta de Serveis de l'Agència Tributaria Valenciana (ATV)
Carta de serveis electrònics
27/01/2020
1. Garantim l'accessibilitat de la web segons WAI.
1.1. Valoració de l'accessibilitat per part dels usuaris d'aquest servei amb algun grau de discapacitat (en una escala d'1 a 10). Valor objectiu: 9,95
2. Oferim la possibilitat de presentar les declaracions de l’ITP i AJD (models 600 i 620) per via electrònica.
2.1. Disponibilitat de presentació per via telemàtica. Valor objectiu: 99%.
3. Oferim la possibilitat de pagar determinats imposats a través d'internet (ITP i AJD, ISD i taxes).
3.1. Percentatge de pagaments telemàtics efectuats en relació al total de sol·licituds rebudes dels següents models: 600, 620, 650, 651, 042, 043, 044, 045 i 046. Valor objectiu: 99%.
4.Continuem avançant en la relació amb els nostres col·laboradors, potenciant l'ús d'aplicacions informàtiques per a professionals que representen particulars.
4.1. Percentatge de presentació telemàtica per part dels professionals que representen particulars. Valor objectiu: 99%.
5. Ajudem el ciutadà, a través del programa MÉS PROP DE TU, en el compliment de les seues obligacions tributàries, assessorant de manera personalitzada la ciutadania, en un nombre mínim de 20 municipis
5.1. Percentatge de municipis atesos en la campanya anual de l'IRPF sobre l'objectiu previst. Valor objectiu: 95%
6. Oferim la possibilitat d'obtindre el certificat d'estar al corrent de pagament de forma telemàtica per a professionals, altres administracions públiques, i particulars que disposen de certificat digital.
6.1. Percentatge de disponibilitat del tràmit telemàtic. Valor objectiu: 99%.
7. Millorem la consulta web per al càlcul del valor real de béns immobles i vehicles.
7.1. Percentatge d'usuaris que valoren la utilitat del càlcul en l'enquesta de satisfacció per a béns immobles i vehicles. Valor objectiu: 95%

CONS. D'INNOVACIÓ, UNIVERSIT.,CIÈNCIA I S.DIGITAL

CONS. DE JUSTÍCIA, INTERIOR I ADMINISTRAC. PÚBLICA

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Institut Valencià d’Administració Pública
(En revisió)
22/09/2006
Publicarem el Pla de Formació anual en una convocatòria única abans de l’1 de febrer
Publicació del pla abans de l'1 de febrer.
- Citarem els alumnes i alumnes amb almenys 15 dies naturals d¿antelació al començament del curs.
Notificació personalitzada als alumnes seleccionats per a cursos de formació abans de 15 dies naturals de realització del curs.
- En finalitzar cada acció formativa es realitzarà una enquesta de satisfacció i de detecció de necessitats que tindrà en qualsevol cas caràcter anònim. - Els professors i les professores realitzaran una valoració de cada acció formativa en forma de qüestionari. - Mantindrem disponible en la pàgina web de l'IVAP el qüestionari per a la detecció de necessitats durant tot l'any natural.
Nombre d'alumnes a què s'ha oferit el qüestionari de satisfacció i de detecció de necessitats
Nombre d'informes del professorat sobre l'acció formativa
Valoració mitjana anual de les enquestes sobre professorat superior a 3,5 sobre una escala d'1 a 5
- Garantim l'accessibilitat a persones discapacitades als llocs on s'imparteixen els cursos de formació i l'adaptació necessària perquè la formació puga ser rebuda en perfectes condicions. - La documentació dels cursos estarà disponible a través de la pàgina web de l'IVAP dels casos amb anterioritat a l'inici de l'acció formativa. - Ens comprometem que la valoració final mitjana de les enquestes de satisfacció sobre els professors i les professores que imparteixen la formació no siga inferior a 3,5 punts en una escala d'1 a 5.
Nombre d'adaptacions que garantitzen l'accessibilitat dels discapacitats
Nombre de cursos amb material disponible en la web de l'IVAP amb anterioritat a l'inici del curs
Nombre de dies que està disponible en la pàgina Web de l'IVAP el qüestionari de detecció de necessitats.
Carta de Serveis de la Inspecció General de Serveis
(En revisió)
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
09/03/2018
1. Ens comprometem a publicar una fitxa resum de cada una de les actuacions practicades per la Inspecció General de Serveis (IGS) en els 30 dies posteriors a la seua finalització.
1.1. % de actuacions publicades sobre les finalitzades en el pla. Valor objectiu: 95%
2. Ens comprometem a publicar el Pla de la Inspecció General de Serveis (IGS) en el primer trimestre de la seua vigència.
2.1. % de compliment de publicació (anual). Valor objectiu:100 %
3. En el desenvolupament d’actuacions d’inspecció derivades de denúncies, ens comprometem a realitzar una primera valoració i a posar-nos en contacte amb la persona denunciant en un termini màxim de 15 dies hàbils, des que la denúncia tinga entrada en la Inspecció de Serveis.
3.1. % de justificants de recepció enviats en el termini màxim de 15 dies. Valor objectiu:95 %
4. Ens comprometem a contactar amb la persona denunciant i a realitzar una anàlisi preliminar de la seua situació en un termini de 6 dies hàbils, en el cas d’investigacions desenvolupades per denúncies per assetjament sexual, per raó de sexe o discriminatori del personal al servei de la GVA.
4.1. % de denunciants atesos en un termini de 6 dies. Valor objectiu: 99%
5. Quan es tracte d’investigacions iniciades per denúncies d’assetjament moral del personal al servei de la GVA, ens comprometem a contactar amb la persona denunciant i a realitzar una anàlisi preliminar de la seua situació en un termini de 10 dies hàbils.
5.1. % de denunciants atesos en un termini de 10 dies Valor objectiu: 99 %
6. Ens comprometem a instar, en el termini màxim de 10 dies, l’òrgan competent en la matèria perquè done resposta a les queixes ciutadanes no respostes.
6.1.% de queixes tramitades en el termini màxim de 10 dies Valor objectiu: 95 %
7. Ens comprometem a donar publicitat dels resultats de l’informe anual de la Inspecció General de Serveis (IGS) en el primer trimestre de l’exercici següent al de la seua avaluació.
7.1.Compliment de la publicació en la web de l’informe de resultats anual en el primer trimestre de l’exercici següent. Valor objectiu: 100 %
Carta de Serveis del Telèfon d'Emergències 112
Carta de serveis electrònics
06/06/2023
1. Disposem d'atenció contínua en els idiomes oficials de la Comunitat Valenciana i a més en anglés, francés i alemany.
1.1 % de disponibilitat d'atenció en idiomes estrangers sobre el temps d'operació. Valor objectiu: >= 99%
2. Apostem per la inclusió, la igualtat de tracte i la no discriminació oferint un servei universal, garantint en condicions d'igualtat i equitat, el dret a l'accés als serveis d'emergències …)
2.1. % disponibilitat de vies de comunicació alternatives per a la seua atenció. Valor objectiu: >=99 %
3. Responem la seua telefonada en el menor temps possible.
3.1. Mitjana del temps de resposta. Valor objectiu: <= 10 segons
4. Atenem totes les trucades d'emergència ordinàries i extraordinàries que tinguen lloc en el territori de la Comunitat Valenciana des de qualsevol telèfon fix o mòbil.
4.1. % trucades ateses (No es tenen en compte les trucades que pengen abans de 10 segons). Valor objectiu: >= 97 %
5. Disposem de protocols d'actuació per a gestionar tota emergència, contínuament revisats i actualitzats.
5.1. % de trucades ateses amb protocols establits. Valor objectiu: >= 98 %
6. Transmetem els avisos als organismes d'emergència corresponents en el menor temps possible, facilitant la coordinació i gestió de l'emergència.
6.1. Temps mitjà d'Atenció de les trucades, recopilació d'informació, aplicació de protocol i inici d'avisos a les Agències integrades en el nostre sistema. Valor objectiu: <=175 segons
6.2. % de temps amb disponibilitat del sistema integrat d'informació i comunicacions de la Generalitat Valenciana. Valor objectiu: >= 99 %
6.3. % de dades de localització disponibles i actualitzats (posicionament de l'emergència). Valor objectiu:>=95%.
6.4. % de Agències integrades (respecte a les integrables) en el sistema integrat de gestió i comunicacions d'emergències de la Generalitat Valenciana. Valor objectiu: >= 90 %
6.5 Nivell de satisfacció d'Agències integrades en “1·1·2 Comunitat Valenciana”. (Valor Enquestes biennals). Valor objectiu >= 8
7. Actuem amb professionalitat i assegurem una adequada atenció i gestió de les trucades mitjançant la inspecció, seguiment i formació contínua de tot el personal.
7.1. SENSE VIGÈNCIA. % de personal d'Atenció a trucades auditat cada tres mesos. Valor objectiu: >= 90 %
7.1. % de Personal d'Atenció a trucades auditat cada sis mesos. Valor objectiu >= 90%
7.2. % de personal d'Atenció a Trucades subjecte a activitats de formació cada sis mesos.Valor objectiu: >= 90 %
7.3. SENSE VIGÈNCIA. Núm. de trucades auditades i analitzades trimestralment per a verificar la qualitat de l'atenció, obtenció d'informació i correcta aplicació dels protocols d'actuació establits. Valor objectiu:>= 1200 trucades
7.3. Nº de trucades auditades i analitzades semestralment per a verificar la qualitat de l'atenció, obtenció d'informació i correcta aplicació dels protocols d'actuació establits. Valor objectiu >= 2500
8. Posem a la disposició de la Ciutadania canals de comunicació disponibles les 24H 365 dies, per a escoltar la seua opinió, queixes i suggeriments, i facilitar l'accés a informació d'interés en l'àmbit de les emergències
8.1. % de reclamacions i felicitacions analitzades mensualment, rebudes per qualsevol mitjà (telèfon, escrit i seu electrònica). Valor objectiu: =100%.
8.2. Actualitzacions diàries d'informació d'interés públic en l'àmbit de les emergències a través dels diferents mitjans de difusió digital disponibles (Twitter, web pública). Valor objectiu: = 100 %.
8.3. Nivell de satisfacció del Ciutadà amb la prestació del servei. (Valor Enquestes Telefòniques anuals). Valor objectiu: >= 8

CONS. DE PARTICIPACIÓ,TRANSPARÈNCIA,COOP.I QUALITA

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Carta de Servicis de Cooperació al Desenrotllament i Solidaritat
(En revisió)
15/10/2010
Reduïm un mes el termini legal (establit en 6 mesos) per a resoldre les convocatòries de subvencions
% de convotatòries resoltes en un termini igual o inferior a 5 mesos
Facilitem informació actualitzada sobre l’estat de tramitació de les convocatòries de subvenció i beques en la web www.csc.gva.es(Àrea de Cooperació al Desenrotllament)
% estas de tramitació actualitzats en un termini inferior a 24 h.
Reduïm a la mitat el termini legal (establit 3mesos des de la recepció de la sol·licitud) pera la inscripció en el Registre d’Agents de laCooperació Internacional al Desenrotllamentd’aquelles sol·licituds que complisquen elsrequisits.
% d'inscripcions realitzades en un termini igual o inferior a 6 setmanes
Proporcionem la informació que no estiga disponible en el moment de la demanda en un termini màxim de 48h, per mitjà de telefonada o correu electrònic.
% de casos on s'ha donat resposta en el termini establit
En situacions especials oferim la possibilitat de realitzar l’entrevista per a la concessió de beques a través de webcam,
% entrevista realitzades per webcam/sol-licitades que complisquen els requisits
Treballem perquè la mitjana de la valoració global de les enquestes de satisfacció d’usuaris, que es realitzen, obtinguem un mínim de 3 punts sobre 5.
Mitjana de valoració global de l'enquesta de satisfacció
Carta de Serveis de la Guia Prop Electrònica
Carta de serveis electrònics
23/02/2018
1. Actualitzem diàriamente la informació sobre tràmits i serveis de la Generalitat.
1.1. Termini d'actualització: 48 hores
2. Proporcionem una informació clara i actualitzada, sobre les ofertes d'ocupació pública en les diferents Administracions Públiques, permetent el seguiment complet d'aquelles que corresponen a la Generalitat i els seus organismes autònoms.
2.1. Termini màxim d'actualització i/o seguiment 48 hores.
3. Facilitem l'accés als formularis normalitzats de tràmits i ofertes d'ocupació pública incloses en la guía, de manera que puguen descarregar-se i emplenar-se electrònicament.
3.1. Formularis disponibles a través de la guia: 90%
4. Garantim l'accés directe a la tramitació electrònica des de la pantalla d'informació general del tràmit, si és el cas
4.1. Accesos disponibles a la tramitació electrònica en relació als existents: 99%
5. Avisem diàriament al ciutadà que ho desitge, a través d'un correu electrònic, de les últimes novetats de tràmits i serveis i ofertes d'ocupació pública.
5.1. Percentatge de dies que s'envia el butlletí de novetats: 99%
6. El portal està disponible 24 hores al dia, 7 dies a la setmana, per a tos el serveis, excepte les parades programades. (Els tancaments temporals del portal es publiciten en el mateix amb un mínim de 24 hores d'antelació).
6.1. Percentatge de dies de disponibilitat dels serveis per internet: 99%
Carta de Serveis del Portal de Transparència de la Generalitat «GVA Oberta»
Carta de serveis electrònics
31/05/2018
1. Facilitem semestralment l'accés a les seccions més visitades per la ciutadania en un sol clic.
1.1. Núm. de seccions més visitades accessibles des de la pàgina d'inici. Valor objectiu: mínim de 2 seccions.
2. Millorem anualment la comprensió dels continguts del portal per mitjà d'exemples, gràfics o documentació de suport, a partir de les dades arreplegats en Dóna'ns la teua opinió.
2.1. Núm. de continguts revisats anualment. Valor objectiu: mínim de 2 continguts.
3. Facilitem, per a la seua comoditat, accés directe al text de la normativa citada en el Portal per mitjà d'enllaços als llocs web dels diaris o butlletins oficials corresponents.
3.1. % de normativa citada que enllaça amb el seu text íntegre. Valor objectiu: 95%
4. Estructurem, de forma organitzada i comprensible, la documentació relativa a la normativa en tràmit d'elaboració, a fi de fomentar la participació ciutadana.
4.1. % de normativa en tràmit d'elaboració publicada i amb documentació annexa. Valor objectiu: 90%
5. Responem totes les consultes realitzades a través del formulari Dóna'ns la teua opinió en un termini màxim de 2 dies hàbils des de la seua recepció. En cas de remetre's a l'òrgan competent, vos informem en el mateix termini.
5.1.% de consultes amb resposta en el termini establit. Valor objectiu: 95%
6. Garantim la disponibilitat del Portal de Transparència GVA Oberta les 24 h, els 365 dies de l'any.
6.1. % disponibilitat del Portal. Valor objectiu: 98%
7. Actualitzem en el Portal, els nomenaments dels alts càrrecs de l'Administració de la Generalitat en un termini màxim de 4 dies hàbils des de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, DOGV.
7.1. % de publicacions realitzades en el termini establit. Valor objectiu: 90%
8. Actualitzem mensualment la publicació de les resolucions de les sol·licituds de dret d'accés a la informació pública de l'administració de la Generalitat.
8.1. % d'actualitzacions on s'ha complit el termini.Valor objectiu:90%
Carta de Servicis del Servici d’Informació 012 de la Generalitat
07/06/2019
1. Garantim una atenció de qualitat al ciutadà en la prestació dels nostres serveis
1.1. Índex general de percepció de la qualitat del servici.
2. Garantim una atenció personalitzada per informadors qualificats amb tracte amable i adequat a les necessitats de l'usuari
2.1. Índex general de percepció del personal que atén el servei.
3. Responem amb un temps mitjà d'espera, considerat en períodes mensuals, no superior a 20 segons
3.1. Temps mitjà d'espera per a les telefonades ateses
4. Garantim la capacitat suficient per a atendre un 95% de les telefonades mensuals rebudes, considerant una mitjana de 6.000 telefonades diàries
4.1. % de telefonades ateses /rebudes
5. Enviem la informació sol·licitada en un termini màxim de 24 h (dins de l'horari d'atenció al ciutadà), de forma gratuïta.
5.1. % de sol·licituds enviades dins del termini / total d'informació demandada
6. Responem les queixes i suggeriments en un termini màxim de 20 dies, des de la recepció de la queixa en el servei.
6.1. % de queixes i suggeriments contestats en termini indicat

CONS. DE POLÍTICA TERRITORIAL,OBRES PÚBL.I MOVILIT

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
METROVALENCIA
24/02/2017
1. Metrovalencia es compromet a mantindre una puntualitat mitjana mensual del 85 per cent en el servei de tots els seus trens i tramvies.
1.1. Nombre de trens amb retard inferior a tres minuts sobre el total dels trens anunciats.
2. S'assegura una neteja i conservació tant de l'interior com de l'exterior dels trens i tramvies, per la qual cosa se'ls fan neteges diàries.
2.1. Percentatge mensual de neteges realitzades en trens i tramvies sobre les programades
3. S'assegura una neteja i conservació tant de l'interior com de l'exterior de les estacions i parades, per la qual cosa s'hi fan neteges diàries
3.1. Percentatge mensual de neteges realitzades en estacions i parades sobre les programades
4. Todas las reclamaciones efectuadas por nuestros clientes, por cualquiera de los medios disponibles, se Totes les reclamacions efectuades pels nostres clients, per qualsevol dels mitjans disponibles, es contestaran en un termini màxim de 18 dies.
4.1. Percentatge mensual de reclamacions contestades, dins del termini,sobre les reclamacions rebudes
5. Metrovalencia es compromet a oferir una mitjana mensual del 90 per cent en el servei d'informació de tots els seus trens i tramvies i del 85 per cent en les seues estacions i parades.
5.1. Percentatge mensual d'informació en trens i tramvies
5.2. Percentatge mensual d'informació en estacions i parades
TRAM ALACANT
24/02/2017
1. TRAM Alacant es compromet a mantindre una puntualitat mitjana mensual del 89,5 per cent en el servei de tots els seus trens i tramvies.
1.1. Nombre de trens amb retard inferior a tres minuts sobre el total dels trens anunciats.
2. S'assegura una neteja i conservació tant de l'interior com de l'exterior dels trens i tramvies, per la qual cosa se'ls fan neteges diàries
2.1. Percentatge mensual de neteges realitzades en trens i tramvies sobre les programades
3. S'assegura una neteja i conservació tant de l'interior com de l'exterior de les estacions i parades, per la qual cosa s'hi fan neteges diàries.
3.1. Percentatge mensual de neteges realitzades en estacions i parades sobre les programades
4. Totes les reclamacions efectuades pels nostres clients, per qualsevol del mitjans disponibles, es contestaran en un termini màxim de 18 dies.
4.1. Percentatge mensual de reclamacions contestades, dins del termini, sobre les reclamacions rebudes
5. TRAM Alacant es compromet a oferir una mitjana mensual del 94 percent en el servei d'informació de tots els seus trens i tramvies i del 91 per cent en les seues estacions i parades.
5.1. Percentatge mensual d'informació en estacions i parades
5.2. Percentatge mensual d'informació en trens i tramvies
Carta de serveis de Carreteres
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
25/02/2018
1. Assegurem el manteniment, reparació i millora de la xarxa d’infraestructures al servei de la mobilitat.
1.1. % de quilòmetres de carretera en els quals s’han realitzat millores amb relació a la programació pressupostària anual Valor objectiu: 100 %
2. Garantim la funcionalitat i seguretat viària de la xarxa autonòmica de carreteres.
2.1. % de quilòmetres inspeccionats amb relació a la programació pressupostària anual. Valor objectiu: 100 %
3. Resolem les sol·licituds d’autorització per a execució d’obres en les zones pròximes a les carreteres autonòmiques en un termini màxim de 4 mesos, escurçant el termini legal de 6 mesos.
3.1. % de sol·licituds resoltes en el termini màxim de 4 mesos sobre el total de presentades. Valor objectiu 85 %
4. Analitzem tots els trams de la xarxa autonòmica de carreteres de concentració d’accidents.
4.1. % de trams de concentració d’accidents analitzats amb relació a la programació pressupostària anual. Valor objectiu: 100 %
5. Atenem i solucionem a través del Centre de Gestió de la Seguretat Viària (CEGESEV), tots els dies de la setmana i durant les 24 h del dia, qualsevol incidència en la xarxa autonòmica de carreteres (talls de carreteres, sots, despreniments, reposició de senyalitzacions, etc.)
5.1. % d’incidències resoltes pel Centre de Gestió de la Seguretat Viària, CEGESEV. Valor objectiu: 100 %
6. Oferim una pàgina web específica de seguretat viària: – Plans i programes – Mapes de riscos i trams conflictius – Anàlisi d’accidentalitat – Guies i recomanacions – Jornades, cursos i congressos de seguretat viària.
6.1. % de dies que està disponible la pàgina web de seguretat viària. Valor objectiu: 99 %
7. Oferim una Bústia de Seguretat Viària amb atenció personalitzada, disponible les 24 h del dia.
7.1. % de dies que està disponible la bústia de seguritat viària. Valor objectiu: 99 %
8. Contestem de forma àgil (en un termini de 48 hores) totes les qüestions plantejades a través dla bústia de seguretat viària.
8.1. % de consultes o peticions contestades abans de 48 h sobre el total de consultes formulades. Valor objectiu: 99 %

CONS. DE SANITAT UNIVERSAL I SALUT PÚBLICA

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Carta de Serveis del Programa de donació i trasplantaments de la Comunitat Valenciana
05/04/2018
1. Acompanyem les famílies durant tot el procés de la donació i els prestem ajuda i suport emocional mitjançant una atenció professional, contínua i personalitzada.
1.1.% de famílies que accepten la donació. Valor objectiu: 85%
1.2. Percentatge de famílies que no han presentat queixa. Valor objectiu: 95%
2. Ens comprometem a dur a terme accions específiques de promoció, cerca i detecció de donants en tots els nostres hospitals, dirigides a incrementar i/o mantindre unes taxes de donació altes.
2.1. Taxa de donació: 40 donants per milió de població.
3. Garantim una selecció adequada dels donants, basada en criteris clínics, a fi d’aconseguir el màxim benefici en la donació.
3.1. Ratio d'òrgans trasplantats per donant. Valor objectiu: 2
4. Garantim la transparència en tot el procés de gestió de la llista d’espera de pacients, i publiquem els criteris d’inclusió, el temps mitjà d’espera i els indicadors del resultat del trasplantament.
4.1. Informació completa publicada i actualitzada anualment. Valor objectiu: 100 %
5. Impartim una formació de qualitat a tots els professionals que intervenen o estan interessats en els processos de donació i trasplantament.
5.1. Valoració efectuada pels professionals formats(puntua en una escala d’1 a 5). Valor objectiu: 4
5.2. % de coordinadors amb la formació completada. Valor objectiu: 100 %
6. Ens comprometem a auditar tots els anys, internament i externament, els nostres processos de donació i a aplicar les recomanacions de millora proposades a fi d’assegurar-ne la màxima qualitat.
6.1. Percentatge d’hospitals que han passat una auditoria interna anual. Valor objectiu: 100 %
6.2. Percentatge de compliment del programa d’auditories externes efectuades per l’Organització Nacional de Trasplantaments. Valor objectiu: 100 %
Carta de Serveis del Centre de Transfusió de la Comunitat Valenciana
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
01/03/2019
1. Fem de la donació de sang un acte senzill per als donants, que valoren satisfactòriament la informació sobre els punts d’extracció, les seues ubicacions i horaris.
1.1. % de persones satisfetes amb la facilitat per a donar. Valor objectiu: 90 %
2. Garantim que la valoració del temps d’espera per a iniciar la donació és satisfactoria per als donants, no superant els 30 minuts excepte en casos especials
2.1. % de donants que han valorat la seua espera en menys de 30 minuts.Valor objetivo: 90%
3. Auditem de forma periòdica els espais utilitzats per a les donacions de sang amb la finalitat de treballar en la seua millora.
3.1. % d’auditories amb resultat satisfactori. Valor objectiu: 90 %
4. Donem resposta a les sol·licituds nacionals i estrangeres de cerca inicial de cordons per a trasplantament en 4 dies.
4.1. % de respostes a sol·licituds de trasplantament en un període igual o menor a 4 dies.Valor objectiu: 90 %
5. Processem la sang donada amb l’última tecnologia disponible i sota uns controls de qualitat i seguretat rigorosos.
5.1. % cumpliment dels estàndards marcats pel Consell d’Europa. Valor objectiu: 100 %
6. Comuniquem els resultats d’efectes adversos i incidents de la transfusió sanguínia a través d’un informe anual que es difon en les comissions d'hemovigilància corresponents.
6.1. Publicació de l'informe anual. Valor objectiu: 100 %
7. Ens comprometem amb la millora contínua dels nostres serveis, mantenint las certificacions que ens apliquen segons les lleis i recomanacions de societats científiques
7.1. Renovació dels certificats del SGC (ISO 9001), certificat EFI, certificat CAT. Valor objectiu: 100 % dels certificats. 100 % de los certificados
8. Ens comprometem amb el medi ambient reduint el nombre de comunicacions als donants realitzades per correu postal, substituint-les per mitjans electrònics.
8.1. Disminució del nombre total de cartes enviades a l’any, respecte a l’any anterior.Valor objectiu: 50 % de reducció.
9. Volem aconseguir la màxima satisfacció de les mares donants de llet humana amb un bon servei de recollida de la llet.
9.1. Valor del grau de satisfacció global de les donants de llet humana (en una escala d’1 al 5).Valor objectiu: >=4
Carta de Serveis dels Serveis d’Atenció i Informació al Pacient (SAIP)
Carta de serveis electrònics
28/03/2019
1. Garantim una atenció personalitzada i professional a totes les persones ateses en el SAIP.
1.1. Satisfacció amb la professionalitat i amabilitat amb què se us ha tractat, a través de l’enquesta de satisfacció (escala de 0 a 10).Valor objectiu: 7
2. Ens comprometem a tramitar les sol·licituds de segona opinió en el mínim de temps possible.
2.1.Sol·licituds de segona opinió tramitades en el SAIP, en el departament en què se sol·licite, en menys de 48 hores. Valor objectiu: 80 %
3. Ens comprometem a informar el pacient sobre la possibilitat de registrar les seues voluntats anticipades augmentant el nombre d’inscripcions en el registre autonòmic.
3.1. Percentatge anual d’increment del nombre d’inscripcions en el registre autonòmic de voluntats anticipades. Valor objectiu: 10 %
4. Resolem la sol·licitud de lliure elecció de facultatiu o facultativa o de centre agilitzant el termini de trenta dies legalment establit.
4.1. Percentatge de sol·licituds de lliure elecció de facultatiu o facultativa o de centre resolts en un termini màxim de 25 dies. Valor objectiu: 80 %
5. Ens comprometem a respondre a la vostra queixa acurtant el termini de trenta dies legalment establit.
5.1. Percentatge de queixes contestades en un termini màxim de 25 dies.Valor objectiu: 80 %
6. Treballem per a obtindre una satisfacció global òptima del servei que prestem.
6.1. Nivell de satisfacció global obtingut a través de l’enquesta d’opinió anual dels SAIP (escala de 0 a 10). Valor objectiu: 7
Carta de Serveis dels Centres de Salut Pública de la Comunitat Valenciana
Carta de serveis electrònics
12/04/2019
1. Vigilem anualment els abastiments d’aigua de consum humà, incloent-hi l’anàlisi de l’aigua de la xarxa.
1.1. % d’abastiments inspeccionats respecte als programats. Valor objectiu: 95%
2. Vigilem anualment les instal·lacions de major risc de proliferació i dispersió de legionel·la.
2.1. % d’instal·lacions visitades respecte a les programades. Valor objectiu: 95%
3. Ens comprometem a controlar i adoptar les mesures necessàries contra els brots epidèmics per a evitar-ne la propagació i agreujament.
3.1. % de brots controlats. Valor objectiu: 100%
4. Ens comprometem a investigar els casos notificats de malalties transmissibles rellevants per a la salut pública a fi d’adoptar les mesures necessàries per al seu control.
4.1. % de casos investigats. Valor objectiu: 100%
5. Ens comprometem a controlar la seguretat dels aliments per mitjà de visites i inspecció als establiments.
5.1. % d’establiments inspeccionats respecte als programats. Valor Objectiu: 95%
6. Ens comprometem a actuar de manera immediata en totes aquelles alertes que suposen un risc per a la salut associat al consum d’aliments.
6.1. % d’actuacions en termini. Valor Objectiu: 100%
7. Enviem una carta personal cada dos anys a totes les dones entre 45 i 69 anys per a invitar-les a participar en el programa de detecció precoç del càncer de mama mitjançant mamografies de control.
7.1.% de dones invitades (biennalment. Valor objectiu: 100%
8. Oferim als centres escolars materials, suport i/o assessorament per a la formació i desenvolupament d’hàbits que fomenten estils de vida saludables en l’alumnat.
8.1. % de centres invitats. Valor objectiu: 100%
9. Treballem per a augmentar anualment el nombre d’ajuntaments i entitats locals que contemplen en les seues polítiques l’acció local en salut, oferint per a això assessorament i materials de suport.
9.1. % d’increment en el nombre d’ajuntaments i entitats locals que impulsen l’acció local en salut. Valor objectiu: 10%
Carta de Serveis d'Atenció a la Drogodependència i altres Trastorns Addictius
28/05/2019
1. Oferim una àmplia xarxa de centres i serveis d´atenció i prevenció de drogodependències i altres trastorns addictius per a prestar una atenció pròxima i accessible que done resposta a tota mena d´addicció.
1.1. % de centres o dispositius situats a menys de 30 minuts de desplaçament en vehicle.
2. Ens comprometem a tramitar i resoldre les autoritzacions de centres i serveis dedicats a la prevenció i atenció de persones afectades per qualsevol trastorn addictiu acurtant el termini de tres mesos legalment establit.
2.1. % de recursos autoritzats des que es presenta completa la documentació en un termini de 10 dies (termini legal 3 mesos)
3. Ens comprometem a tramitar i resoldre les sol.licituds d´ajudes reduint el termini de tres mesos legalment establit.
3.1. % de sol·licituds d’ajudes resoltes des que es presenta completa la documentació en un termini de 45 dies (termini legal 3 mesos)
4. Promovem la creació d´Unitats de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives mitjançant l´assessorament, coordinació i subvenció d´aquestos recursos en els municipos de més de 20.000 habitants i en aquells de menor grandària que expressament ho sol.liciten.
4.1. % de municipis majors de 20.000 habitants que compten amb Unitats de Prevenció de Conductes Addictives (UPCCA).
4.2. Cobertura poblacional de municipis de la Comunitat Valenciana que content amb serveis autoritzats i subvencionats.
5. Prioritzem desenvolupament d´accions de prevenció dirigides a menors d´edat sancionats per infraccions comeses en matèria de drogodependències i altres trastorns addictius mitjançant la substitució de les sancions imposades per la realització de cursos formatius de conscienciació sobre el consum d´alcohol i altres drogues.
5.1. % de sancions substituïdes sobre el total de sancions rebudes.

PRESIDÈNCIA DE LA GENERALITAT

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
LLIG
(En revisió)
28/10/2003
- Actualitzem permanentment la informació en la nostra pàgina web, que està a la vostra disposició les 24 hores tots els dies de l'any. - Editem i publiquem un catàleg anual de publicacions de la Generalitat Valenciana, el qual estarà sempre disponible en el web. - Participem en les fires del llibre més importants del sector amb l'ànim de difondre i promocionar les publicacions de la Generalitat.
Disponibilitat diària del catàleg de publicacions en el web
Nombre de catàlegs distribuïts sobre catàlegs sol·licitats
- Ens comprometem a oferir-vos la màxima precisió en la informació sobre els títols publicats per la Generalitat. - Realitzem la tramitació de les comandes en un termini màxim de 48 hores. - Garantim la recepció d'exemplars en perfecte estat.
Nombre de queixes rebudes sobre informació facilitada sobre les nostres publicacions
Nombre de comandes tramitades en 48 hores sobre el total
Nombre de queixes per exemplars en mal estat
El personal de les llibreries s'identificarà en l'atenció telefònica i presencial, oferint al ciutadà un tracte atent, professional i amable.
Nombre de queixes emeses pels usuaris de la llibreria
Ens comprometem a posar en disposició dels ciutadans el nombre més gran de publicacions editades per la Generalitat Valenciana.
Nombre de publicacions disponibles a la venda sobre nombre de publicacions editades
Control de l'estoc
Carta de Serveis MUSEU DE LES CIÈNCIES PRÍNCEP FELIPE
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
09/03/2017
1. Incorporem un mínim de 5 exposicions noves tots els anys a l'oferta habitual del Museu.
1.1. Nombre d'exposicions noves anualment (zona expositiva).
2. Ens esforcem a mantindre un alt grau de satisfacció dels visitants amb les exposicions
2.1. Grau de satisfacció sobre les exposicions.
3. Garantim un mínim de 5 tallers diaris de divulgació científica perquè els nostres visitants adquirisquen coneixements científics d'una manera divertida*
3.1. % d'ompliment mensual (mínim 5 sessions/dia) *Excepte dies d'horaris especials: Consultar pàgina web.
4. Ens esforcem a mantindre un alt grau de satisfacció dels visitants amb els tallers de "La ciència a escena"
4.1. Grau de satisfacció sobre els tallers "La ciència a escena"
5. Oferim un servei de visites guiades del Museu, panoràmiques i arquitectòniques, ateses per personal especialitzat altament valorat pels visitants.
5.1. Grau de satisfacció en les visites guiades del Museu, panoràmiques i arquitectòniques.
6. Ens esforcem a mantindre un alt grau de satisfacció en l'atenció personalitzada.
6.1. Grau de satisfacció en la atenció personalitzada
7. Ens comprometem a contestar les consultes realitzades, a través de la nostra web, en un termini inferior a 5 dies.
7.1. % de consultes contestades en menys de 5 dies.
8. Oferim un servei personalitzat i àgil d'atenció telefònica d'informació i reserves.
8.1. % de telefonades ateses en menys d'1 minut.
9. Ens comprometem a contestar, en un termini màxim de 10 dies, totes les reclamacions i suggeriments que realitzen els nostres visitants (tant les que es redacten en les nostres instal.lacions, com les rebudes a través de la pàgina web).
9.1. % queixes contestades en menys de 10 dies.
Carta de Serveis de l'HEMISFÈRIC
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
09/03/2017
1. Ens esforcem a mantindre un alt grau de satisfacció dels visitants amb les projeccions oferides.
1.1. Grau de satisfacció amb les projeccions.
2. Ens esforcem a oferir un servei de qualitat i sense errors. En cas contrari, davant de cancel.lacions de la sessió per motius tècnics, una vegada iniciada aquesta, tornem l'import pagat i compensem els nostres visitants amb una invitació gratuita per a una altra sessió segons disponibilitat.
2.1. % projeccions sense cancel·lacions una vegada iniciada la sessió
3. Oferim un servei personalitzat i àgil d'atenció telefònica d'informació i reserves.
3.1. % de telefonades ateses en menys d'1 minut.
4. Ens esforcem a mantindre un alt grau de satisfacció en l'atenció personalitzada.
4.1. Grau de satisfacció en l'atenció personalitzada.
5. Ens comprometem a respondre, les consultes realitzades, per mitjà de la nostra pàgina web, en un termini inferior a 5 dies.
5.1. % de consultes contestades en menys de 5 dies.
6. Ens comprometem a respondre, en un termini màxim de 10 dies, totes les reclamacions i suggeriments que realitzen els nostres visitants (tan les que es redacten en les nostres instal.lacions, como les rebudes a través de la pàgina web)
6.1. % de queixes contestades en menys de 10 dies
Carta de Serveis de l'OCEANOGRÀFIC
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
09/03/2017
1. Garantim que els nostres aquaris estan operatius, i oberts al públic, durant l'horari establit.
1.1. % d'aquaris operatius sobre el total d'aquaris (35)
2. Ens esforcem a mantindre un alt grau de satisfacció dels visitants.
2. 1. % de visitants satisfets amb el servei rebut.
3. El nostre Pla d'investigació garanteix l'activitat sobre cinc programes científics o línies mestres: Fisiologia de vertebrats marins, Salut animal, Investigació basada en la conservació, Benestar animal, y Biodiversitat-societat
3.1. % de programes científiques en actiu.
4. Garantim un nombre d'exibicions diàries que cobrisquen, tant l'aforament del parc, com l'horari d'obertura, de manera que s'oferisca un servei de qualitat al visitant.
4.1. % de compliment mensual de la programació.
5. Ens comprometem a respondre, les consultes realitzades, per mitjà de la nostra pàgina web, en un termini inferior a 5 dies.
5.1. % de consultes contestades en menys de 5 dies.
6. Ens comprometem a contestar, en un termini màxim de 10 dies, totes les reclamacions i suggeriments que realitzen els nostres visitants (tant les que es redacten en les nostres instal.lacions, com les rebudes a través de la pàgina web)
6.1. % de queixes contestades en menys de 10 dies.
Carta de Serveis del Diari Oficial de la Generalitat Valenciana
Carta que conté compromisos de serveis electrònics
07/03/2019
1. Garantim que els documents rebuts es publicaran amb una qualitat òptima i en un termini mitjà de 20 dies.
1.1.% de documents publicats en el termini mitjà de 20 dies. Valor objectiu: 90%
1.2. % de documents urgents publicats en el termini mitjà de 5 dies. Valor objectiu:90%
1.3. % de documents publicats sense correccions posteriors. Valor objectiu: 95%
2. Oferim un servei d'alertes del DOGV, que facilita la informació elegida (DOGV complet o temes d' interés) segons la periodicitat sol·licitada per cada persona usuària.
2.1.% d'enviaments del DOGV complet abans de les 08.00 h del dia que es publique: 99%
2.2. % d'enviaments de temes d'interés realitzats en el termini màxim de 24 hores. Valor objectiu: 99%
3. Atenem totes les consultes, queixes i suggeriments plantejats pels usuaris o usuàries de qualsevol servei del DOGV en el termini màxim de 24 hores.
3.1.% de consultes, queixes i suggeriments atesos en 24 hores realitzades via Internet. Valor Objectiu: 90%
4. Mantenim actualitzada la base de dades legislativa i incorporem noves disposicions en les 24 hores següents a la seua publicació en el DOGV.
4.1. % de disposicions que s'incorporen a la BD abans de les 24 hores des de la seua publicació. Valor objectiu:95%
5. Facilitem a la ciutadania la disponibilitat de textos legals de la Generalitat actualizats (consolidats) en un termini màxim de 5 dies des de la publicació en el DOGV.
5.1. % de textos consolidats des de la publicació de la norma en el termini màxim de 5 dies. Valor objectiu: 95%

VICEPRESIDÈNCIA I CONS. D'IGUALTAT I POL.INCLUSI.

Nom Data DOGV Correcció Tríptic
Informació juvenil del IVAJ
(En revisió)
17/04/2003
- Informació relativa als programes, les convocatòries i les campanyes de l'IVAJ estarà disponible i actualitzada en la nostra pàgina web (La www.ivaj.es) en el termini màxim de les 24 hores següents a la seua publicació o llançament. - Enviament del butlletí digital diari Novetats als Servicis d'Informació Juvenil adscrits a la Xarxa Valenciana d'Informació Juvenil.
Actualització de la informació en la Web
Enviaments del butlletí digital diari Novetats
- La informació s'enviarà, a tots els jóvens subscrits a les nostres llistes de distribució, el mateix dia de la publicació d'una convocatòria o del llançament d¿una campanya o programa (en el 95% dels casos). - Resposta a totes les sol·licituds d¿informació (formulades per e-mail, telèfon, fax, correu postal) en un termini inferior a les 48 hores laborables comptadores a partir de la seua recepció. - Emissió de credencials a les nostres oficines d'atenció al públic (Unitats Territorials i Espais Joves) el mateix dia que les sol·licites, sempre que hi aportes la documentació necessària i reunisques els requisits per a la seua obtenció.
Puntualitat en la distribució de la informació
Temps de resposta a les sol·licituds d'informació
- Posem a la teua disposició, tant en la nostra pàgina web (www.ivaj.es) com a les nostres oficines, una enquesta perquè ens avalues i ens ajudes a millorar la qualitat del servicis que et prestem. - Analitzem trimestralment els resultats de les enquestes i els publiquem en la nostra pàgina web.
Publicació dels resultats de les enquestes que valoren el nostre servici d'informació per web
Termalisme social
(En revisió)
24/12/2004
- Tramitació dels expedients de forma àgil, a fi que els torns dels dos semestres comencen en les dates previstes - Resolució de les places disponibles en el termini màxim de 45 dies per als torns del primer semestre i de 90 dies per als del segon, comptant estos terminis des de la finalització del termini d'entrega de sol·licituds.
Places resoltes en 45 dies(1º semestre)
Places resoltes en 90 dies(2º semestre)
- Elaboració i gestió de llistes d'espera per a cada torn, a fi d'optimitzar la cobertura de les places disponibles, fins a aconseguir el 95%. - Notificació telefònica per a la cobertura de les vacants produïdes.
Percentatge de cobertura de places disponibles
- Treballarem perquè el percentatge de queixes sobre el programa anual siga inferior a l'1% respecte al total de sol·licituds. Podrà seguir el grau de compliment dels compromisos d'esta carta de servicis consultant els indicadors de qualitat en la pàgina web www.gva.es/carta.
Percentatge de queixes sobre el total de sol·licituds
Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors
Platges Accessibles
(En revisió)
27/12/2004
- Publicació de la convocatòria d'ajudes en els 2 últims mesos de l'any - Estudi de les sol·licituds d'ajuda als ajuntaments i requeriment de documentació en un període màxim de 15 dies des de la finalització del termini d'entrega de sol·licituds - Resolució del 90% de les sol·licituds d'ajuda en un termini màxim de 3 mesos
Percentatge de sol·licituds resoltes en un termini inferior a 3 mesos.
Estudi de les sol·licituds d’ajuda als ajuntaments i requeriment de documentació en un període màxim de 15 dies des de la finalització del termini d’entrega de sol·licituds
Contestació, en un termini màxim de 5 dies hàbils, a les sol·licituds d'informació i assessorament tècnic dels ajuntaments sobre la posada en marxa i funcionament del punt de platja accessible.
Percentatge de consultes ateses en un termini màxim de 5 dies hàbils
Implantació de punts de platja accessible en almenys el 80% dels municipis amb platja de la Comunitat Valenciana on siga possible la seua instal·lació.
Municipis amb punt de platja accessible sobre total platja
El grau de compliment dels indicadors de qualitat del servici es podrà seguir en la pàgina: www.gva.es/carta.
Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors
Centre Dona 24 hores
(En revisió)
09/12/2005
- Atenció directa i telefònica a les dones, específica sobre la violència, disponible durant les 24 hores del dia, 365 dies de l'any. - Nombre de queixes de les usuàries relatives a l'atenció rebuda inferior a l'1%.
Atenció directa i telefònica 24 hores
Percentatge de queixes relatives a l' atenció rebuda
- Servicis prestats per un equip de professionals titulades i especialitzades en matèria social, psicològica i jurídica. - Emissió d'informes psicosocials a petició de les dones usuàries del Centre Dona 24 hores amb la celeritat exigida pels tràmits que siguen necessaris.
Percentatge de professionals amb titulació en materia social, psicològica o juridica
- Elaboració d¿un informe anual dels tres Centres Dona 24 hores en el primer trimestre de l'any següent. - Realització d'accions divulgatives i de sensibilització en els Centres Dona 24 hores en matèria de violència contra les dones.
Percentatge de sol·licituds d¿accions divulgatives ateses
Elaboració de l'informe anual en el primer trimestre de l'exercici següent
El grau de compliment dels indicadors de qualitat del servici es podrà seguir en la pàgina www.gva.es/carta.
Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors
Campaments d’estiu per a persones amb discapacitat
(En revisió)
09/12/2005
Es procura una gestió d¿inscripcions eficient a fi d'atendre la totalitat de sol·licituds de plaça en campaments d'estiu per a persones amb discapacitat.
Nombre de sol·licituds acceptades respecte les presentades
Formació teoricopràctica impartida als voluntaris en l'atenció a persones amb qualsevol tipus de discapacitat psíquica, amb un mínim de quatre sessions formatives a l'any.
Nombre anual d'activitats formatives per a voluntaris de campaments d'estiu
- Realització per part de les entitats de memòries personalitzades d'avaluació i de seguiment de cada usuari dels campaments d'estiu, i remissió a les famílies i centres. - Informació detallada sobre el desenrotllament global dels campaments d'estiu per a persones discapacitades, resumida en un informe disponible als dos mesos de la seua finalització.
Informes de seguiment rebuts per les famílies o els centres
- Reunions amb les entitats organitzadores dels campaments per a coordinar i optimitzar la gestió de les sol·licituds d'assistència i la tramitació de les corresponents ajudes econòmiques. - Reserva com a mínim del 80% de les instal·lacions necessàries en el primer trimestre de cada any.
Nombre anual de reunions amb les entitats
Percentatge d'instal·lacions reservades en els tres primers mesos de l'any
El grau de compliment dels indicadors de qualitat del servici es podrà seguir en la pàgina www.gva.es/carta.
Accessibilitat on-line a les dades sobre indicadors
Carta de Servicis d' Integració Social de les Persones Inmigrants
(En revisió)
15/10/2010
Reduïm un mes el termini legal (establit en 6 mesos)per a resoldre les convocatòries de subvencions
% de convocatòries resoltes en un termini igual o inferior a 5 mesos
Facilitem informació actualitzada sobre l’estat de tramitació de les convocatòries de subvenció en la web www.csc.gva.es (Àrea d’Immigració).
% estats de tramitació actualitzats en un termini inferior a 24 h.
Reduïm un mes el termini legal (establit en 3 mesos)per a la inscripció en el Registre de la Xarxa AMICSd’aquelles sol·licituds que complisquen els requisits
% d’inscripcions realitzades en un termini igual o inferior a 2 mesos
Proporcionem la informació que no estiga disponible enel moment de la demanda en un termini màxim de 48h, permitjà de telefonada o correu electrònic.
% de casos on s’ha donat resposta en el termini establit
Garantim que les Agències AMICS que sol·liciten unservici d’assessorament o de mediació intercultural seranateses en un termini inferior a 48h
% de peticions de mediació o assessorament ateses en el termini establit
Treballem perquè la mitjana de la valoració global de lesenquestes de satisfacció d’usuaris, que es realitzen, obtinguem un mínim de 3 punts sobre 5
Mitjana de valoració global de l’enquesta de satisfacció
Carta de Servicis d'Acolliment de Menors en Families Educadores
(En revisió)
27/03/2012
Responem les consultes d'informació que les famílies interessades realitzen a través de la pàgina web en un termini màxim de 24 h. per personal tècnic qualificat.
% de consultas realitzades per Web contestades pel servici en un termini màxim de 24 h.
Treballem perquè la qualitat de servici en les sessions de formació de les famílies siga valorada satisfactòriamente pel soli.licitants.
% de enquestes amb resultat satisfactori respecte a les sessions de formació inicial.
El termini que transcorre des de la presentació de la sol.licitud de inscripció en el Registre de Famílies Educadores fins a la seua resolució no supera els 6 mesos.
% de sol.licituds d'inscripció en el registre, resoltes en un termini no superior a 6 mesos.
Ens comprometem a emetre d'ofici un carnet de família educadora a totes les famílies registrades que les acredite com a tals, en un termini de 3 mesos.
% de famílies amb carnet.
Sense perjuí del servici d'atenció presencial, posem a disposició de les famílies educadores un telèfon 24 h d'assessorament i suport per a qualsevol incidència que els puga sorgir, el qual és valorat satisfactòriamente per estes.
% d'enquestes amb resultat satisfactori respecte al servici del teléfono 24 hores.
Prestem un servici de seguiment i avaluació de l'acolliment i postacolliment dels menor per a acompanyar, assessorar i recolzar les famílies en qualsevol aspecte referent a l'acolliment, el qual és valorat satisfactòriamente per estes.
% d'enquestes amb resultat satisfactori respecte a l'equip tècnic especialitzat.
Oferim un suport económic a totes les famílies educadores que tingen un menor acollit a fi de contribuir en la manutenció del menor.
% famílies educadores amb prestació/ famílies que ho han sol.licitat i tenen menor acollit
Carta de Servicis d'Adopcions
(En revisió)
27/03/2012
Contactem amb la primera família proposada per a l'adopció nacional d'un menor en els 2 dies següents a què es determine que esta és la mesura de protecció més adequada per a ell o ella.
% casos en què es contacta la família en els 2 dies hàbils següents al Consell
Les sessions informatives sobre el procés d'adopció que organitzem periódicament, oferixen una informació valorada como clara i útil per les persones usuàries
% de questionarios amb un índex de satisfacció igual o superior a 5 sobre 6
La idonëitat es valora en el Consell d'Adopció en un termini màxim de 8 mesos des de la data de presentació de la sol.licitud d'adopció internacional.
% de casos on el temps transcorregut no supera els 8 mesos.
L'avaluació psicosocial per a l'obtenció del certificat d'idoneïtat es realitza amb objectividad i respecte, segons el parer de les famílies sol.licitants.
% d'enquestes en què totes les respostes sobre el tracte rebut reflectixen satisfacció.
Posem en marxa, de forma ràpida, una mediació entre la família sol.licitant i l'ECAI corresponent, en rebre's una queixa.
% de casos en què es contacta amb les persones interessades en una setmana, des de l'entrada de la queixa en el servici.
Mantenim entrevistes personalitzades amb totes les famílies que reben una preassignació per a ajudar-los a interpretar la documentació abans de decidir si l'accepten o no.
% de casos en què es du a terme l'entrevista
Oferim un servici d'assessoraments i orientació en adopció amb personal altament qualificat per a ajudar a a solucionar els problemes que els sorgisquen a les famílies i els menors adoptats.
% de casos en què la demanda d'ajuda de la família ha sigut satisfeta.
Gestionem de forma transparent les llistes d'espera per a adopcións internacionals (per països) i de xiquets o xiquetes de bolquers d'adopció nacional, actualitzant-les, publicant-les i permetent la seua consulta a través de la pàgina web.
% de llistes actualitzades trismestralment.

VICEPR.2A I CONS. D'HABITATGE I ARQUI.BIOCLIMÀTICA